Is er een gratis online opslagdienst waar geen maximale geheugen per bestand is?

Dus geen Sky drive want daar kun je maar 25 mb per bestand.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

JA, ik gebruik DROPBOX. Je kan daar tot 3 GigaByte opslaan. Dat is 1500 tm max 3000 MB opslag.

En je kan folders en bestanden ook nog eens simpel delen met je vrienden. Het is helemaal gratis!

Ps. Rapidshare is een betaalde dienst waar je per maand € 7 moet betalen.

Veel succes en stem even als je het gaat gebruiken ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Rapidshare en je krijgt 300 MB per bestand...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas pindakaas, voor niks gaat de zon op.
Alle gratis diensten hebben - natuurlijk - een bepaalde beperking, anders zouden ze problemen krijgen met de bandbreedte. Maar in de regel is die ruimte voor 'normale' bestanden vrijwel altijd voldoende. Pas als je hele speelflims wilt gaan parkeren, kom je in de problemen. Dan is het inderdaad misschien een betere optie gewoon je eigen domein te claimen (kost ook de wereld niet), en daar je spullen te 'parkeren' die je niet op je harde schijf wilt hebben. Zolang het legaal is allemaal natuurlijk, want met illegale dingen val je vroeg of laat overal een keer door de mand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.adrive.com:
50GB (50.000MB) gratis. De limiet kon ik zo snel niet vinden, maar er staat bij dat je ook films kunt plaatsen :). Da's wel groot genoeg, toch?
Anders kan je 't desnoods ook nog in stukjes hakken met bijv. winzip, winrar, hjsplit, etc.