Microsoft Office Word Doc 2007 converseren naar Office 2003?

Ik heb een aantal documenten gemaakt in een notebook met office 2007, nu heb ik een nieuw Notebook waar Office 2003 op zit, nu heb ik gemerkt dat oude documenten die eerder is 2003 zijn gemaakt zonder enige moeite zich aanpassen naar 2007 maar omgekeerd is dit niet het geval, kan je alleen van oude naar nieuwe versies en niet omgekeerd? Is er een programma voor die de conversie bevat zodat mijn documenten van office 2007 leesbaar worden in Office 2003?

misschien dat er een juiste link mee gestuurd kan worden?

alvast hartelijk dank!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ja. Microsoft heeft een pakket dat een 'compatibiliteitsmodus' aanmaakt. Daarmee kan je in 2003 bestanden uit 2007 bewerken.

http://office.microsoft.com/en-us/word/HA100444731033.aspx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ga naar opslaan als en selecteer dan Opslaan als; Word 2003.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet ze dan even openen in Office 2007 en opnieuw opslaan. "Opslaan als..." kiezen, en dan kiezen voor het 2003-formaat. Dat kun je ook voor altijd vastleggen, en dat zou ik ook doen. Iedereen wordt helemaal gek van al die DOCX en XLSX meuk...
AWM
14 jaar geleden
Je kunt ook nog de nieuwste versie van openOffice.org downloaden, hiermee de Office 2007 bestanden openen en ze dan eventueel opslaan als office2003 bestand.
rose