Ik krijg mijn instellingen van outlook 2007 niet goed, kan iemand me helpen?

Als ik een email stuur, en ik enter in mijn tekst, heb ik normale ruimte, maar als iemand daarop reply't, dan krijgt deze persoon een extra space tussen de regels. Hoe kan dit?

Toegevoegd na 30 seconden:
En wanneer ik automatische reply's krijg, dan komen die in mijn mailbox in gele tekst terug. Dit is echt vervelend en ik weet niet hoe ik dit moet herstellen.
Hoe herstel ik dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Bij "opties", "voorkeuren" en "emailindeling" kun je je instellingen voor lettertypes veranderen. heb je misschien een bepaald briefpapier geselecteerd? Daar zit soms een automatische indeling in verwerkt.