Wat is het beste programma om een cd naar mp3 om te zetten ? (gratis)

Ik heb er al diversen, maar ben op zoek naar een programma dat van meerdere nummers 1 MP3 bestand kan maken.

v.b. een cd van Tiesto, bestaat uit 13 nummers, maar is 1 mix, deze nummers wil ik dus op 1 MP3 bestand.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je Windows op je pc hebt, heb je ook de Mediaplayer waarmee je cd's kunt rippen en mp3's van kunt bakken.
Simpel en gratis.

Het beste antwoord

Dat kan met MP3 Joiner