Ik heb norton gekocht op dvd maar geen station in mijn laptop hoe krijg ik nu de product code?

Ik heb Norton gekocht op dvd ik dacht dit alleen een product code was maar het is dus een dvd. Ik had Norton al gedownload voor 3 maanden gratis toen wou ik het gaan verlengen maar toen ik de doos open maakte zat er een dvd in. Het probleem is ik heb geen station/dvd/cd speler in mijn laptop. Hoe kom ik nu aan die product code?

Toegevoegd na 9 minuten:
Er staat niets op de doos en dvd. :(

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
ronron1212
10 jaar geleden
op de achterkant van de doos of het boekje wat in de doos zit.

Het beste antwoord

Je kunt Norton downloaden en daar je productcode bij gebruiken.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
welke productcode?
ronron1212
10 jaar geleden
de code die je nodig hebt om een product te kunnen installeren als je hem legaal hebt gekocht linden015.
ronron1212
10 jaar geleden
Lees ook de vraag linden 015

Andere antwoorden (2)

Staat die niet gewoon op de doos, DVD of een ander bijgevoeg papier.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Hij heeft geen station op het van de cd af te halen.
Bij mij staat de productsleutel gewoon op de sticker die op het hoesje zit waar de dvd in zit.
Je kunt ook de hele dvd kopieren op een usb stick of externe HD op een PC die wel een dvd drive heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
moet je dan wel hebben nog een pc.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoeft natuurlijk niet je eigen pc te zijn. Van een vriend, vriendin, familie etc. kan natuurlijk ook.
ronron1212
10 jaar geleden
en dan lukt dat wel meestal heb je dan nog niets wat dan kun je niet installeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb ik laatst gedaan met de installatie cd voor mijn printer en werkte als een speer,