waarom loopt mijn Ipod 4G altijd vast?

Hallo,
Ik heb al 2á3 jaar een Ipod Touch 4 ( 8GB )
En hij loopt na een dag regelmatig vast ( apps crashen, pagina's laden trager, etc. )
Nu weet ik dat ik hem kan rebooten of het springboard herstarten, maar ik heb gelezen dat dat niet zo goed is..?

Heeft iemand een andere manier om het te voorkomen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

waarschijnlijk komt dit gewoon omdat je iPod wat oud is. Het is slim om de iPod te herstellen via iTunes zodat je weer begint met een iPod die helemaal leeg is. Dit scheelt vaak veel in snelheid. Je apps en muziek zijn allemaal van je iPod af maar als je betaalde apps hebt hoef je ze niet opnieuw te betalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Had me iPod 4 maanden geleden nog hersteld vanwege jailbreak en IOS 6.1.2
Moet ik hem dan weer opnieuw herstellen ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4 maanden is al weer best lang geleden. Mijn iPod is ook ongeveer zo oud als die van jou en ik herstel hem ong 1 keer per 2 maanden om goede resultaten te houden. Het is dus verstandig om opnieuw te herstellen
Soms is het ook handig om niet naar de laatste software versie te updaten en terug te gaan naar de software waarmee hij geleverd was. Dan kan je alleen wel wat nadelen hebben zoals het niet kunnen downloaden van sommige apps.