hoe kan ik een groot bestand (3,5GB) van de ene pc naar de andere laptop krijgen?

ik heb een progamma van 3,5 gb en ik wil dat op een DVD RW zetten. Omdat mijn XP pc de lege dvd niet herkent wil ik (online) het bestand overzetten op mijn W7 laptop. hoe doe ik dat simpel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bent niet in bezit van een exterene HDD/SD-kaart?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Te weinig ruimte
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een USB/stick van 4 Gb kost tegenwoordig bijna niks meer. Voor 8 euro maximaal heb je er al een. En zo´n stick is toch altijd wel makkelijk.

Het beste antwoord

File op een geheugenstick en dan over zetten. Daarna programma instaleren
Robby BB
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou ik Ronny bb downloaden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad :=))))))))))))))))))))))))))

Andere antwoorden (2)

je zou een dropbox, google drive of windows sky drive kunnen gebruiken.
account aanmaken en klaar. je kan het uploaden vanaf pc 1 en dan kan je het weer downloaden op pc 2 vanaf die site.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je prikt een netwerk kabeltje tussen je pc en je laptop en pompt het geheel even over. Gaat erg snel.