Wat te doen met vegas pro files?

Ik had een trial gedownload van vegas pro 10 om een film te maken voor school. Ik was nu van plan om hem af te maken, maar nu is de trial ineens verlopen. De film is een vegas bestand, maar vegas werkt dus niet meer. Is er een manier om ze buiten het programma om, te converteren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Nee, dat komt omdat dit geen videobestand is maar een project bestand (kijk maar naar de grootte), je zal dus vegas moeten kopen of cracken om weer verder te kunnen met je project.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan maar dan moet je wel de bron filmpjes ook op die pc zetten. Dus stel dat je drie filmpjes (noem maar wat) 000234.MTS 000235.MTS en 000237.MTS hebt gebruikt om je film samen te stellen zal je die plus het vegas bestand op die computer moeten zetten. Waarschijnlijk gaat Vegas dan de filmpjes even niet vinden en zal je ze handmatig aan moeten wijzen.
Opnieuw installeren daarna tijd veranderen van je pc! Bijv : je hebt nog 1 dag , zet je pc 10 dagen trug!
11 dagen :-D