Kan ik - en zo ja, hoe - audiobestanden die op een CD-RW staan kopiëren naar een DVD+R?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
TurfGraver
6 jaar geleden
Audio bestanden als een audio cd?
Nee.
Als bestand (wav, mp3 o.i.d.). Ja.

Antwoorden (1)

Nee, ja, ligt eraan hoe je het bekijkt. Een DVD+R schijf brandt je. Als je twee optische stations hebt kan je ze direct branden. Als je 1 optisch station hebt kan je eerst de audiobestanden op de harde schijf plaatsen (aangezien het al een zelfbrand is, kan je in dit geval kopiëren en hoef je niet te rippen). Daarna kan je die bestanden op een DVD+R schijf branden.

Laten we het zo zeggen. Het is goed mogelijk om de audiobestanden die op een CD-RW ook op een DVD+R schijf te krijgen.
6 jaar geleden
TurfGraver
6 jaar geleden
Let wel, audio (als in redbook) CD op een DVD kan niet.
Wel als data (bestanden).