Kun je je computer uit slaapstand halen met een toets in windows 7 starter?

Op mijn laptop kan ik instellen dat hij uit slaapstand komt door een druk op een toets. Ik wil dit ook kunnen op mijn netbook (Windows 7 Starter). Hier lijken echter opties te ontbreken die er op mijn laptop wel zijn. Op beide computers heb ik het volgende gedaan:

Configuratiescherm - Energiebeheer - Wijzigen wanneer computer in slaapstand gaat - Geavanceerde energieinstellingen: Hybride slaapstand uitgeschakeld, Activeringstimers ingeschakeld, USB-onderbreking ingeschakeld.

Als ik nu op mijn laptop naar Muis/Toetsenbord - Hardware - Eigenschappen ga, zie ik daar een tabblad Energiebeheer. Op mijn netbook ontbreekt dat tabblad.

Mijn vraag: Is het überhaupt mogelijk om op mijn netbook in te stellen dat hij uit slaapstand gaat met een toetsaanslag? Zo ja, hoe? En kan ik dan ook nog instellen met welke toets? (Want dat heb ik op mijn laptop ook nog niet ontdekt. Er staat alleen dát hij hem uit slaapstand kan halen, maar niet hoe.) Mocht het niet kunnen, dan vind ik het erg raar dat je wel al die opties die eraan voorafgaan kunt instellen..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ah, oké

Antwoorden (1)

Als je je notebook in slaapstand zet en je wilt hem weer uit slaapstand zetten, druk dan 1 seconde op de aan- en uitknop
Hoogstwaarschijnlijk zal dit lukken. Als dit niet lukt weet ik het niet :(
Proberen kan geen kwaad! gr
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Met de aan-uitknop gaat hij uiteraard uit slaapstand. Maar ik wil dit ook graag kunnen met een toets, vandaar mijn vraag :)