Hoe zet ik dvs-bestanden om, of met welk programma kan ik ze beluisteren?

Ik heb een Silvercrest KH 2450 digital voice recorder. Ik heb de bestanden op de pc gezet, maar nu zijn dit dvs-bestanden. Ik kan deze niet afluisteren. Volgens de gebruiksaanwijzing zou er een CD bijzitten met het programma 'convert', ik heb deze cd echter niet. Heeft iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

met avs audio convurter moet het wel lukken.

http://www.avs4you.com/AVS-Audio-Converter.aspx?type=GoogleAdWordsSearch&gclid=CK3AkZvdsbYCFZDKtAodzUcArA

je kunt het een paar dagen gratis uit proberen. en vervolgens maak je het besluit of je het programma koopt of niet meer gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Helaas staat in de lijst met ondersteunde formaten geen dvs bij, dus ik ben bang dat het met avs converter niet gaat lukken