Hoe kan ik word updaten?

Wij hebben nu word 2003 maar ik wil hem graag updaten en weet niet hoe dit moet. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
3.6K

Antwoorden (3)

Dat kan helaas niet. Je zult dan, tegen betaling, een nieuwere (of: de nieuwste) versie van Microsoft Office moeten aanschaffen.

Toegevoegd na 13 minuten:
Je kunt natuurlijk wel de testversie downloaden; die kun je gratis 60 dagen uitproberen: http://microsoft-office-2013.nl.softonic.com/
Pieter2011
11 jaar geleden
Ligt eraan wat je bedoelt met updaten?

Als je word 2003 op je computer hebt geinstalleerd moet je via Configuratiescherm ->
Systeem en beveiliging -> Windows update openen en de boxjes selecteren die
betrekking hebben op 'WORD'. Vervolgens even op updates installeren klikken.

Als je upgraden bedoeld kun je online via microsoft of in de winkel een nieuwe
versie van word kopen met een licentie. De nieuwste word voor windows 8 is
365 als ik het goed heb en voor windows 7 is dat word 2010.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook voor open source kiezen. De twee grote open source office programma's zijn OpenOffice en LibreOffice.