Weet iemand een goede vluchtsimulator?

Ik ben op zoek naar een goede vluchtsimulator. Niet die van GoogleEarth, maar eentje waarin je onderin een kaart ziet waar je bent en waar je kan landen. Voor de rest mag die wel hetzelfde zijn als GoogleEarth.

Toegevoegd na 13 minuten:
Liefst gratis als dat kan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

flight simulator X deluxe van microsoft
http://www.microsoft.com/games/flightsimulatorx/
wel best duur maar als je iemand kent die hem heeft kan je hem lenen en instaleren omdat je de cd later niet nodig hebt

PS. heel leuk met joystick of vliegtuigstuur met pedallen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

FlightSimulatorX

Toegevoegd na 19 seconden:
*van Microsoft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je kunt zelf zien waar je moet landen... er zijn zelf een stuk of 60/70 leuke missie's! en die ene `rare` bron is eigenlijk geen bron. daarmee wil ik gewoon zeggen dat ik het spel zelf heb en er heel veel van genoten heb en nog steeds tot deze dag van geniet... vergeet niet een Joystick te kopen! anders is het saai!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier is een GRATIS te downloaden MULTIPLAYER flight sim www.flightgear.org
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die seriecode krijg je alleen als je het spel HELEMAAL Nieuw koopt... dus koop geen tweedehands flight simulators... Je kunt de seriecode invoeren wanneer je het spel hebt geinstalleerd ;-)
Dan wordt het lastig, want Flight Simulator X (heb ik zelf ook) is gewoon de beste.
Je kunt op deze spelen: http://www.spellentuin.nl/spellen.php/Vlucht-Simulator.html
dat is een spel wat je niet hoeft te installeren en het is wel alleen een straaljager. Je kunt ook nog als je GTA San Andreas hebt ook een Hydra in de game pakken en dan het beeld veranderen met V en dat je het beeld van voren ziet.