Er is een naam voor als een softwarepakket langzaam maar zeker te veel functies krijgt en te ingewikkeld wordt....wie weet hoe dat heet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Vooruitgang omwille van de vooruitgang?

Het beste antwoord

Complexity (versus value) trap.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bloatware is de term.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloatware

Bloatware of fatware is een uitdrukking die gebruikt wordt voor software die veel overbodige functionaliteit heeft en/of onnodig veel ruimte op de harde schijf inneemt. Een en ander kan voortkomen uit slordig programmeerwerk, of marketingredenen. Ook wordt er vaak extra software geleverd om installatieprocedures voor de eindgebruiker te versimpelen. Een goed voorbeeld hiervan is extra software die geleverd wordt bij stuurprogramma's van hardware.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Feature creep is de term die ik daarvoor vaak gehoord heb.
gvrox
11 jaar geleden
Processorvreter