Waar vindt ik mijn mail van Skype?

Ook ik ben overgestapt van MSN naar Skype, nu kan ik mijn mail niet meer vinden. Weet iemand waar ik dat vindt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

MSN of eigenlijk Windows Live Messenger is niet je hotmail.com adres. Je hotmail adres account gebruik je alleen om op WLMessenger (MSN) in te loggen. Je mail vindt je dus op www.hotmail.com (als je een hotmail-account gebruikte om in te loggen bij MSN).