Mijn powerpoint en word werkbalk is in het engels, wie weet hoe je dit moet veranderen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Lola1999
Heb je wat meer info?
Zoals welke versie van MS Office? Waarschijnlijk heb je een taalpakket nodig. Office 2013
https://www.microsoft.com/nl-be/download/details.aspx?id=35400 Office 2016
https://support.office.com/nl-nl/article/Language-Accessory-Pack-voor-Office-2016-82ee1236-0f9a-45ee-9c72-05b026ee809f
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht in het powerpoint en/of wordprogramma naar bestand gaan (in de werkbalk zie je dat staan), dan naar opties en dan naar taal. Daar kun je de talen voor het gebruikersinterface en help veranderen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
File is het Engelse woord voor bestand, options voor opties, en language voor taal.

Antwoorden (1)

Dan moet je de taal van Office veranderen. Je kunt op office.com/myaccount inloggen en bij "installeren" de instellingen van je installatie instellen. Daar kun je de taal op Nederlands zetten.