Ik heb 0,72 mbps internet snelheid. Kan ik dit vergroten naar 1,5 mbps zonder al te dure aankopen.

Ik wil livestreamen met mijn ps3 alleen ik heb 0,72 mbps gemiddeld en je hebt 1,5 mbps nodig. Me internet is opich niet heel langzaam. De wifi spot is tot meerdere dingen verbonden. Als ik de computer uitschakel heb ik dan sneller internet? (Zijn verbonden met hetzelfde netwerk als mijn ps3)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel simpel ! Bedraden !!! Altijd sneller/beter

Antwoorden (1)

Je verbinding met je PS3 naar het internet kan mogelijk sneller worden als je gebruikt gaat maken van een kabel connectie inplaats van een connectie via wifi.

Je internet snelheid zal niet versneller worden als je een pc uitzet, tenzij deze pc druk bezig is met downloaden en der mate veel bandbreete gebruikt dat er zo goed als niks meer overblijft voor je overige apparaten. Het beste is dus om niet te downloaden wanneer je gaat streamen. Online gamen of browser heeft bijna geen impact.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie ik zal eens kijken wat ik kan doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie ik zal eens kijken wat ik kan doen