Goedkope digitale televisie. Moet ik dit geloven?

Ik kwam een website tegen die er zeer mooi en professioneel uit ziet, maar ik ben toch een beetje skeptisch tegenover dit soort dingen. Wat denken jullie? Is dit veilig om te kopen?

Alvast bedankt

Toegevoegd na 26 seconden:
link is wel handig :-) www.digitaaltvpakket.eu

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit ziet er niet professioneel uit: .eu
alle BELANGRIJKE woorden vet drukken
mensen die zeggen dat het goed werkt
Website van het jaar logo???!!! *
Nog meer services in het grijze gebied:
http://www.digitaaltvpakket.eu/onze-tips/jailbreak-online/ *http://www.websitevanhetjaar.nl/ Kijk daar eens voor professionele sites.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dan heb ik het nog niet eens over die kleuren/letters/afbeeldingen rond die tv/mobiel. Dat kan elke 12-jarige met paint nog wel netter (behalve ik dan, dat kan je terug vinden in meerdere antwoorden).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lol. inderdaad ja :-)
Pieter2011
11 jaar geleden
En de website barst van de taalfouten: soms wel drie per zin. Dat geldt ook voor de 'voorwaarden'. Contactadres of telefoonnummer? Welnee, natuurlijk niet.

Het beste antwoord

Het is slim om altijd te kijken of iets te mooi om waar te zijn is want vaak is dat ook zo.
Je kunt nu op deze site het beste gewoon contact opnemen, verder is het kopen in Nederland ook slimmer.
Kijk ook op andere sites zoals marktplaats.
En ook naar referenties kijken kan handig zijn.
Ze hebben wel een goede facebook-pagina.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

kijk of de winkel is ingeschreven bij de kamer van koop handel, als de webwinkel niet is ingeschreven zou ik het er niet op wagen maar ik ben zelf ook skeptisch dus.. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze voeren het logo "Website van het jaar 2012", maar dat zijn ze niet. Als je daarover liegt, zal het met de rest van het bedrijf niet veel beter zijn.

Toegevoegd na 11 uur:
Ze hebben het logo verwijderd. Misschien lezen ze mee? Ook hebben ze er een logo op staan van Thuiswinkel waarborg. Dat klopt ook niet.
bamibal
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
idd dat logo is toch brutaal ?
en een totale leugen ?
Dus de rest is dan ook foute boel
Ik vind de site erg pushy en dat gratis aanbod tja eerst je gegevens invullen zeker ? Die facebook pagina ziet er niet uit ! geen positief verhaal van klanten dusss en dan nog
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er stond geen logo dat ze de website van het jaar waren, er stond genomineerd. Maar dat zijn ze naar mijn weten ook niet dus toch een plusje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.websitevanhetjaar.nl/top5/ Ik voel me nog de grootste sukkel dat ik alle cat. heb nagekeken, maar ja iets met uitsluiting enzo.
Dit zijn oplichters. Ze bieden een duur pakket aan om zenders te kunnen bekijken die ja al gratis kunt bekijken op het internet. Verder bieden ze gratis eredivisie wedstrijden aan, dat is illegaal. Tenslotte: de Nederlandse omroepen (publiek en commercieel) zenden niet live uit via het internet, dus die kun je ook me dit pakket niet ontvangen. Wel een zender uit Honduras en Paraguay, dus veel plezier ermee. (dat rijmt)
Oplichters. Nog maar enkele paketten beschikbaar, jaja. Waarom? Software is onbeperkt leverbaar. Niet intrappen.
escape
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies. Ik was ook al aan het kijken of er een module bij kwam kijken. Maar het is dus een softwarepakket voor de computer wat je koopt. Moet je dus je computer op de tv weer aansluiten. En 50 euro voor een softwarepakket wat je warschijnlijk elders zo kan downloaden is wel erg veel.
Vooropgesteld dat de kabelmarkt en de markt voor digitale tv binnenkort vrijkomt, kan het zomaar zijn dat er inderdaad nieuwe spelers op de markt komen.

Deze website roept bij mij echter wat twijfels op:
- .eu domein, maar gericht op Nederland, dus waarom dan geen .nl?
- Logo's rechtsboven in de hoek zijn niet al te best van kwaliteit.
- Ze voeren het Thuiswinkel keurmerk, maar zijn niet geregistreerd als lid (zie www.thuiswinkelkeurmerk.nl
- Ze Schrijven Elk Woord Op De Site Met Een Hoofdletter, een techniek die vooral wordt gebruikt door nogal discutabele commerciële websites (vaak Amerikaans, vaak MLM of Netwerkmarketing
- Ze hebben een wordpress site, met een theme (layout) die ze gewoon ergens gratis vandaan hebben geplukt.

Veel alarmbellen dus.

Toegevoegd na 1 minuut:
Toevoeging:
Het bedrijf zou onderdeel zijn van DigiMedia, maar het KvK nummer behoort toe aan "Traffic Builders BV", een club die zich heeft aangemeld als "reclamedienstenaanbieder".