Als ik download met sabNZBd dan geeft ie altijd aan: Download mislukt - buiten de server bewaartijd? , wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Deze melding krijg je als de te downloaden bestand buiten de retentie van je nieuwsserver vallen. De retentie is het aantal dagen dat je een post kan downloaden. Deze loopt bij de grotere nieuwsservers langzaam op richting de 1000 dagen. Als een post ouder is kan je hem niet downloaden en krijg je die melding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De oorzaak is dat de bestanden niet meer compleet op de server staan. Vaak komt dit omdat je een spot download die op zichzelf recent is, maar waarvan de originele bestanden al (deels) van je downloadserver gewist zijn.

Je kunt een payserver nemen (bijv. Eweka), daar worden bestanden 1.100 dagen bewaard en aanvullend je nzb bestand door een downloadchecker halen om te zien in hoeverre de bestanden compleet zijn zodat je vooraf weet dat ze te downloaden zijn.
paulus811