Een van mijn volgers op Twitter is overleden. Hoe kan ik die als volger verwijderen (dus niet alleen blokkeren)?

Ik weet dat je volgers kunt blokkeren en dat ze dan niet meer in je lijst van volgers staan, maar daarmee is hij nog niet helemaal verwijderd. En dat zou ik toch liever willen in deze situatie. Ik vind het nogal ongemakkelijk om iemand als volger te hebben die niet meer leeft.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Hopelijk zal een familielid of vriend(in) van de overledene diens digitale accounts langsgaan en ze opzeggen en/of verwijderen. Wat dat is de enige manier.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou een mooie boel worden als ik het account van iemand die mij volgt zou kunnen verwijderen...
Als je het Engels begrijpt, heb je waarschijnlijk iets aan de hieronder vermelde pagina.