Hoe verwijder ik fotos in de icloud van mijn iphone?

Fotos verwijderen van mijn iphone is geen probleem maar ze blijven alsnog "zweven" in mijn icloud? Hoe verwijder ik hier de fotos?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je kan het op twee manieren doen.

Eerste manier is naar de instellingen van je iPhone, daarna iCloud dan zie je ergens Fotostream staan. Deze moet je op Uit zetten.

Tweede optie is, ga naar www.icloud.com, daar inloggen met je Apple ID.

Klik je op foto's en daar kan je ze ook verwijderen.