Hoe kan ik het scherm van mijn PC opnemen?

Verleden jaar ben ik begonnen met youtube filmpjes maken. het ging altijd goed, tot nu. Mijn Hypercam start niet meer op.....Ik hoef geen oplossing ervoor, maar wil alleen een 'Gratise' goeie progamma en het liefst eentje waar niks van verschijnt tijdens het filmen. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (7)

mischien is fraps wat voor jou.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fraps is alleen om games op te nemen, dus lijkt me niet super handig. Ik maak gebruik van Snagit 11. Dat is een programma om HD videos op te nemen van je scherm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer de screen recorder van Free Studio Soft eens. Als je de Studio Manager download krijg je een tal aan gratis programma's waaronder een YouTube downloader, video converter en veel meer.

Het is geen raar virusprogramma, maar een goed, degelijk en stabiel programma dat door miljoenen mensen gebruikt wordt. Om je een hoop gezoek in het programma te verhelpen; de scherm video functie staat onderverdeeld bij 'Foto's'.

http://www.dvdvideosoft.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan met een screenrecorder. Dat is software die het scherm van je computer voor je kan filmen. Een goede screenrecorder is Fraps. Die kun je vinden door even op Google te zoeken.Een andere goeie is Dxtory, die is voor de wat langzamere PC's en heeft geen lag maar nogsteeds een HD functie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Camtasia is denk ik wel wat voor jou.

"Screen Recording and Video Editing Software

More than a simple screen recorder, Camtasia gives you the tools you need to truly customize and edit your videos. Record on-screen activity, add imported media, create interactive content, and share high-quality, HD videos that your viewers can watch anytime, on nearly any device."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Camstudio is erg makkelijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bandicam is een van de beste opneem programma's op het web!
Ik gebruik bandicam om minecraft let's plays op te nemen.
Het is goede kwaliteit je kan ook een logo invoegen...
Het werkt makkelijk je kan sneltoetsen invoegen.
Er is een gratis versie ,
En een gekochte versie.
Met de gratis versie kan je 10 minuten opnemen per opnamen
En er is een klein watermerkje bovenaan het beeld scherm meer dat is weg te knippen
Met een video bewerkings programma(Sony Vegas pro).
Met de gekochte versie kan je zolang als je wilt opnemen en heb je GEEN watermerkje.
De gekochte versie kost 33,00. Euro!
Veel succes