Hoe kan ik mappen van mijn computer in een map op itunes zetten ?

Hallo,

Als ik muziek download zorg ik dat het in verschillende mappen bij ''mijn muziek'' komt te staan.

Ik heb na het downloaden dus mijn muziek in verschillende mappen staan die ik ook graag gescheiden wil houden.

Hoe kan ik zorgen dat een map van ''mijn muziek'' in één keer als een map ( of afspeellijst) in itunes komt te staan zonder dat het op een grote hoop wordt gegooid ?

Dank jullie wel en groetjes,

Con

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Dan moet je een Afspeellijst openen en je muziek die jij gescheiden wilt houden sleep je dan naar je afspeellijst
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan maak je per map die je hebt een afspeellijst aan. In die afspeellijst plaats je dan de bestanden in die map. Dat doe je door ze daarheen te slepen. Deze afspeellijsten sla je dan op. Zo heb je elke map gescheiden in iTunes