Hoe krijg ik windows movie maker op mijn computer?

Elke keer als ik op een site kom om hem te downloaden krijg ik iets van windows live ervoor en dus niet windows movie maker!
Heel vreemd...
Heeft iemand een goede link voor mij?
Of een andere tip?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.3K

Antwoorden (5)

Wanneer je een Windows computer hebt, heb je Movie Maker al. Met de Zoekfunctie vind je het programma zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Windows Movie Maker is (binnen Windows 7) onderdeel van Live. Je moet dus Live installeren en tijdens de installatie aangeven welke onderdelen je wilt hebben. Gewoon alle andere delen niet selecteren: dan wordt uiteindelijk alleen WMM geinstalleerd.
13 jaar geleden
Hier kan je gratis Windows Moviemaker downloaden;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat je Win 7 heb. Dan moet je naar onderstaande link gaan en dat downloaden. En dan gewoon de .msi draaien, en je hebt het.

Direct Download link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://explore.live.com/windows-live-movie-maker?os=other als je op deze link klikt, zie je Download Nu staan. Als je daarop klikt download hij hem. Bij de download kom je waarschijnlijk bij een schermpje waar je moet kiezen welke dingen je wilt instaleren. Kies dan de dingen die je wilt en dan hoop ik voor je dat hij het doet!