foto's geplaatst op dvd, nu wil de dvd niet openen, wat kan ik doen?

Hallo,
Gisteren via knippen plakken foto bestanden van uit mijn afbeeldingen pc naar dvd geplakt, nu wilde ik vandaag die dvd eens bekijken op mijn pc maar hij wil niet openen maakt veel lawaai maar geen foutmeldingen. Foto's op computer zijn dus weg en dvd doet niets... Kan ik op 1 of andere manier die foto's terughalen? ken er niet veel van heb wel al met recuva gewerkt maar dit helpt niet... iemand een goed idee

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eens recuva (software)
Cryofiel
11 jaar geleden
Wat zie je als je gewoon zelf via de Verkenner de DVD bekijkt?
Cryofiel
11 jaar geleden
En wat zie je als je via je DVD-brand-programma de inhoud van de DVD bekijkt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je nog ergens een back-up waar die foto's misschien op staan?

Antwoorden (1)

Probeer de DVD eens in een andere computer te stoppen en kijk of het dan wel werkt. Mochten er dan nog steeds geen bestanden zichtbaar zijn, dan is de DVD waarschijnlijk niet goed gebrand, en in dat geval zijn de bestanden niet meer terug te halen. Kijk voor de zekerheid ook nog even je prullenbak na, of dat je de foto's toch per ongeluk ergens anders hebt "geplakt". Succes!