Wat is een goed videobewerkings programma (gratis) waar geen virussen bij zitten?

ik wil namelijk video's bewerken (met het logo van Quicktime player), want met windows moviemaker lukt het niet..

Toegevoegd na 26 minuten:
Er staat ook bij dat het een mp4 bestand is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste videobewerkingsprogramma's die ken komen zonder virus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je puur knippen/plakken of wil je met menu's/effecten aan de slag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het liefste wil ik wel wat effecten kunnen doen, maar het hoeft niet spectaculair te zijn.

Antwoorden (6)

In principe zou je gewoon het k-lite codec pack kunnen downloaden zodat je wel gewoon .mov(quicktime) in movie maker kan laden. Als dat tocj niet werkt kan je Videospin van Pinaccle downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lightworks is een heel goed programma (kostte vroeger geld maar tegenwoordig niet meer)
http://www.lightworksbeta.com/
dit programma wordt ook gebruikt door professionals.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt windows media player gebruiken als je een windows besturingssysteem hebt
Dat is beel erggebruiksvriendelijk en je kunt er meteen mee beginnen
Zonder allemaal installaties enzo
Super programma!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar kan je naar mijn weten toch echt geen bewerkingen mee uitvoeren. Hij speelt wel video's af dat wel.
Je kan Sony Vegas cracken. Heel goed programma
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het volgende video bewerkingsprogramma (GRATIS) doet z'n naam echt eer aan : SUPER

erightsoft.podzone.net/getfile.php?SUPERsetup.exe

Te vinden op deze pagina :

http://www.erightsoft.com/S6Kg1.html

Zoals te lezen is ,doet deze software dergelijke klusjes beter dan welk betaald programma !!

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
VideoPad video editor, dat is heel makkelijk en binnen een minuut gedownload