Word-bijlage verschijnt altijd in Afdrukweergave. Hoe verander je dat?

Als ik vanuit Outlook een Word-bijlage open (opent in Word 2007), dan opent het document altijd als Afdrukweergave. Ik kan niet vinden hoe ik dat kan wijzigen.

Toegevoegd na 36 minuten:
Het is inmiddels opgelost. Ik kon links bovenin de weergave veranderen. Je ziet dat alleen als hij in afdrukweergave staat ingesteld, want nu kan ik niet meer zien wat ik precies heb aangevinkt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
2.2K

Het beste antwoord

Links onder het je 4 icoontjes, klik er op en zie wat er dan verandert... Daar stel je het in...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kon ik het niet veranderen, maar ik zag ineens links boven dat ik het kon veranderen. Waarschijnlijk zie je die mogelijkheid alleen als je hetzelfde probleem hebt, want nu kan ik niet meer terughalen wat ik precies heb aangeklikt. Het is in ieder geval opgelost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje heel erg laat, maar zag nu pas dat ik nog geen beste vraag had gekozen.