hoe start ik mijn webcam op als de sneltoets (fn v) het niet meer doet? (asus computer)

de sneltoets fn v doet het niet meer.. hoe kan ik nu mijn webcam (lifeframe) weer opstarten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
6.9K

Antwoorden (2)

het besturingsprogramma handmatig opstarten ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb even een account aangemaakt :)
uhm,, ja, ik weet dus ook niet hoe ik het besturingsprogramma handmatig moet opstarten..:s
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vaak wordt er standaard software bijgeleverd als het om een ingebouwde webcam betreft, je kunt dit vast wel op website van asus bekijken. Het kan ook zijn dat jou FN knop is geblokkeerd. Je kunt dit opheffen door de volgende toetsencombinatie in te drukken: FN + numlock Laat je even horen of het heeft gewerkt ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het ligt niet aan dat de FN knop is geblokkeerd, dat heb ik net uitgeprobeerd. maar is er geen manier waar het programma staat zodat ik het aan kan klikken? waar zou ik die standaard software dan moeten kunnen vinden? of staat die niet op de computer.. oke,, ik voel me nogal dom, maar ik heb hier niet erg veel verstand van...
Klik rechts op "deze computer" en kies voor beheer of eigenschappen ( beide kan ).
In het volgend venster zie je aan de linkerzijde "apparaatbeheer".
Klik hierop.
Nu zie je plots allerlei enge dingen staan.
Nu moet je trachten om daar tussen je webcam te vinden.
Vermoedelijk zal je deze kunnen vinden bij "beeldapparaten".
Klik eventueel op het bijbehorende driehoekje om de onderliggende items te kunnen zien.
Heb je de camera gevonden?
Prachtig, klik hierop met je rechtermuisknop.
Nu zie je een contextmenu met daarin een optie "aan" of "uitschakelen".

Werkt het, dan heb je geluk.
Zo niet, dan zoeken we verder voor een oplossing.