Op de website Skype.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn verschillende mogelijkheden voor hulp bij skype.

Als basis kan je informatie vinden in het artikel "Hoe werkt Skype" op de site van de consumentenbond. Dit artikel heb ik als link in de bron gezet.

Je kunt natuurlijk ook terecht op de website van Skype. De tweede link in de bron opent de website en als je klikt op de afbeeldingen krijg je uitleg. Daarnaast staat er op de pagina een link naar uitgebreide help (http://support.sype.com/en) . Die uitleg en Help is helaas wel in het Engels.

Omdat je niet specifiek vertelt waarmee je een probleem hebt kan ik alleen algemene informatie geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry voor de late reactie! Was poosje weg.
Het gaat om het volgende: als ik met een contactpersoon chat via Skype, dan gaat dat dmv berichtjes. Als de contactpersoon offline is, laat ik soms bericht achter voor hem dat hij dan leest als hij weer inlogt. Hij ontvangt mijn berichtjes wel, andersom lukt dat niet: de berichten die hij stuurt als ik offline ben, verdwijnen, lijkt het, ze bereiken mij niet.
Ook gebeurt het dat er bij zo'n bericht staat: In afwachting.
Wordt niet verzonden, het blijft bij hem In afwachting staan.
Ik kan hierover geen antwoord vinden in Skype Help, alles is Engels, zie de vraag niet bij de vaak gestelde vragen staan en er is ook geen Helpdesk die je kunt schrijven of bellen.
Dit is dus de vraag waarmee ik zit: vind ik ergens hulp in het Nederlands?