Bij Microsoft zelf:
https://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=13

Hebt u geen Office PowerPoint, dan kunt u met PowerPoint Viewer complete presentaties weergeven die in PowerPoint 97 en latere versies zijn gemaakt. Met deze viewer kunt u ook Microsoft PowerPoint-presentaties openen die met een wachtwoord zijn beveiligd.

Toegevoegd na 3 dagen:
Je kunt ook gratis Impress van Libreoffice downloaden. Hiermee kun je Powerpointbestanden niet alleen zien, maar ook bewerken.
SimonV
7 jaar geleden
samaiphon
7 jaar geleden
ik heb de powerpointviewer gedownload rechtstreeks van de site van Microsoft en dat ging goed maar verder dan de .exe kom ik niet; blijkbaar kan ik de .exe niet openen en bijgevolg kan ik de PPS-bestanden niet bekijken
SimonV
7 jaar geleden
Als ik met de rechtermuisknop op PowerPointViewer klik, krijg ik bij eigenschappen onderaan te zien: "Dit bestand is afkomstig van een andere computer en wordt mogelijk geblokkeerd om deze computer beter te beveiligen."
Heb je de blokkering opgeheven? En start je het programma als administrator op?