is er een programma waardoor je op het startscherm van google chrome direct de sites krijgt waar je t laatst op keek? Nu moet ik ze telkens opstarten

ooit had ik zo iets, maar met een nieuwe pc weer kwijt geraakt...

Toegevoegd na 33 minuten:
ik zie wel wat ik het laatst open had staan, (dank voor je uitgebreide antwoord) maar moet t wel zelf weer opstarten. Alleen als ik de pc niet juist afgesloten heb en chrome dat herstelt, zit ik direct weer in alle open sites. Ooit had ik dat dus altijd, lekker makkelijk:-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zie je precies als je chrome (na het opstarten van windows) voor het eerst opstart? Welke pagina kom je dan terecht?

Het beste antwoord

Normaal gesproken werkt dit direct zodra chrome geinstalleerd is.. Misschien is er bij je instellingen wat gewijzigd.
Het zou weet moeten werken als je naar Chrome opties gaat -> Basisinstellingen. Daar zie je ergens startpagina staan met 2 opties. "Gebruik de pagina"nieuw tabblad" en "Deze pagina openen" Om het te laten werken moet het staan op de optie "Gebruik de pagina "Nieuw tabblad""

Toegevoegd na 2 minuten:
Heb even een plaatje toegevoegd met mijn instellingen.. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

kun je niet gewoon je sites tussen je favorieten zetten?
of bookmarks maken?

Toegevoegd na 47 seconden:
en zet je geschiedenis aan :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de nieuwste internet explorer ( internet explorer 9) kan je dit namelijk wel zien als je een nieuw tabblad opent..