hoe voeg je meerdere iso's (parts) in 1 iso samen?

Ik wil centos installeren op vmware. Maar het zijn meerdere delen. Hoe kan ik hem in 1 krijgen dat ik maar 1 iso zie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

ja gebruik een ISO creator. zoals powerISO ofzo ( jammer genoeg niet gratis ) open de isofiles haal de data er uit, gooi dat in een map en maak daar weer een ISO file van ( van die bestanden he, niet van die map zelf) .
maar let wel op dat je het niet te groot maakt. anders kan je het niet meer zomaar branden.