2 nummers tegelijk afspelen op iPad?

Is er een manier om 2 nummers of meer (die je van iTunes koopt) tegelijk te laten draaien? Niets professioneel, misschien iets dat lijkt op virtualdj, waar je 2 tafels hebt en je het ene nummer harder kan laten klinken dan de ander.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

DJay van Algoriddim. Daar heb je precies zoals jij zegt 2 tafels waarbij je jouw muziek kan draaien, maar die app kost 9 euro. Ik neem aan dat jij dat niet wilt betalen dus kan je kiezen voor de gratis uitvoering ervan:DJAY LE. Daar kan je alleen niet automixen.
Maar dat is weer iets voor dj's.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een hele handige app al zeg ik het zelf, jammer genoeg kun je niet alle nummers afspelen maar alleen een klein gedeelte. Toch bedankt maar ik heb dit nodig voor iets kleins. Als er iets soortgelijk is maar dan et al je nummers...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je Het op Facebook liked, krijg je ook 10 nummers extra. Je kan ook je wifi uitzetten en het dan 'liken' zodat je het niet hebt geliked maar wel krijgt