Bestaat er een gratis thema software?

Hallo,

Wie weet een gratis (geen trial, ..) software om thema's te maken voor bijvoorbeeld wordpress?

Groetjes, Stan

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Meestal is het veel eenvoudiger om gebruik te maken van een gratis thema, welke je vervolgens nog aan kan passen door simpelweg de gebruikte afbeeldingen/achtergronden te vervangen door eigen afbeeldingen (zelfde formaat aanhouden).

Zoek op google naar Free Wordpress Themes en je komt tientallen sites met gratis thema's tegen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas zijn hier geen volledig gratis programma's voor. Indien u verstand heeft van HTML en CSS kunt u vanuit het Bones framework opbouwen. Dit framework is een default Wordpress theme, ook wel Blank WP Theme genoemt. Hierin zitten nog geen styles, maar de basis is er. Bones is gelicenseerd onder WTFPL wat betekent dat je ermee mag doen en laten wat u wilt. Even googlen op Bones Wordpress geeft de site.