Kan ik het scherm dat je krijgt als je kiest voor Andere gebruiker ook aanpassen? Zo ja, hoe?

Er is een aanmeldscherm, een startscherm, een vergrendelscherm EN een scherm die je krijgt als je klikt op "andere gebruiker".

Dit scherm is weer anders. Ik vroeg me af of deze ergens ook aan te passen is (eventueel via regedit of iets dergelijks)

Zo ja, hoe kan ik die aanpassen? (windows 8.1)

6 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ja, je kunt het scherm dat je krijgt als je kiest voor Andere gebruiker aanpassen. Hiervoor moet je de instellingen van je computer aanpassen. Ga hiervoor naar de instellingen van je computer en zoek naar de optie 'Gebruikersaccounts'. Hier kun je de instellingen voor Andere gebruiker aanpassen.
Bronnen:
een maand geleden