Hoe moet ik Visio 50 installeren windows 7, zie beschrijving voor porbleembeschrijving?

Ik wil Visio 50 installeren, ik klik op setup, het beginscherm komt, dan druk ik op installeren, en dan start het installatiescherm niet op, het is een oud progamma maar het hij doet het ook niet bij "campabiliteits problemen oplossen"?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is de oude versie van Microsoft Office visio...

Het beste antwoord

Heb je nog een installatieschijf van XP en nog genoeg ruimte op je schijf? Haal dan Virtualbox van Oracle op en installeer het. In die box kun je XP installeren en daarna Visio.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt