Met welk brandprogramma kun je audio cd's branden zonder, maar dan ook echt zonder pauzes tussen de tracks?

Ik wil een mix branden op cd, maar deze bestaat uit losse tracks. Ik heb het met Roxio en met Nero geprobeerd, maar beide laten er toch nog enige pauze tussen zitten zodat het geheel niet vloeiend in elkaar overloopt. Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
3K

Het beste antwoord

Ashampoo Burning Studio 6 Free,version 6.76
Dan naar audio cd maken, opties aanklikken , de standaard 2 sec pauze tussen de nummers uitschakelen
Soms kan een gratis programma meer dan al die dure Nero en andere stuff

Veel succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Met een programma zoals bv moviemaker alle nummers aan elkaar plakken zodat het vloeiend gaat, naar mp3 converteren en dan branden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IMG burn
Ik heb het al 3 tot 4 jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de tracks eerst aan elkaar plakt kun je elke brander nemen.
Hieronder een linkje, er zijn er veel meer maar deze bevalt me goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Nero kan je als je op Burn hebt gedrukt bovenin een tap aanklikken, de derde van rechts.. Hier kan je dan een vinkje zetten naast: no pause between tracks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ashampoo burn studio.
het makkelijkste download programma dat ik ken.
gebruikt 5 mb geheugen en is 30 mb op de hardeschijf dus een stuk kleiner dan het paar honderd mb grote nero.

start het programma op
klik op brand of rip muziek - maak een audio cd
vervolgens krijg je een menu waar je gewoon de muziek in kan slepen.
klik op opties en zet een vinkje bij "voeg niet de standaard 2 seconden in tussen de tracks op de CD".

zie hiervoor de afbeelding die ik in de bron heb gezet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iTunes werkt hierin ook perfect!