Hoe kan ik een GIMP afbeelding in een ander bestandsformaat opslaan zoals een pdf?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als het goed is kan je bij het opslaan van de afbeelding kiezen tussen een aantal bestandsformaten zoals jpg
Onderin het scherm waar je bij het opslaan zit, staat 'selecteer bestandstype (volgens existentie)'
Als je dit aanvinkt krijg je een hele lijst van types waartussen je kan kiezen.
Succes! Als je nog vragen hebt; stel maar

groeten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat je zou kunnen doen is CutePDF Writer installeren. Zie http://www.cutepdf.com/products/cutepdf/writer.asp .
Dit programma maakt een extra "printer" aan met de naam Cute PDF Writer. "Print" nu de GIMP afbeelding met de Cute PDF Writer. Nadat je de printopdracht hebt gegeven krijg je de mogelijkheid om de GIMP afbeelding op te slaan als PDF.