weet iemand een goed, niet al te moeilijk gratis video-edit programma?

het moet er dus niet al te fake uitzien (programmas alleen voor PC)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Windows Movie Maker is een standaard programma wat op elke pc zit. Dit kan je gebruiken. Als je een meer geavanceerd programma wilt gaan gebruiken kan je overstappen op Adobe After Effects of Sony Vegas Pro. Maar die zijn erg ingewikkeld en hiervoor heb je wel informatie nodig hoe het werkt. Maar ik zou Windows Movie Maker aanraden.