Weet iemand een programmaatje waarmee je gescande of gedownloade formulieren kan invullen op de computer.

Nu moet ik ze uitprinten en dan met de hand gaan zitten schrijven. Moet toch makkelijker/sneller/mooier kunnen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat wil je precies bereiken?

Antwoorden (3)

het meest makkelijke antwoord is paint, openen, text er in zetten printen en klaar :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dit geprobeerd maar dat lukt niet. In Paint kan ik geen pdf document openen.
OpenOffice.org heeft een PDF-import die PDF-bestanden kan openen als een soort tekening. Vervolgens kun je hier zelf tekst aan toevoegen en het bijvoorbeeld weer als een PDF-bestand opslaan. OpenOffice.org beschikt namelijk standaard al over een mogelijkheid om PDF-bestanden te exporteren.

Installeer eerst OpenOffice.org. Dit is een compleet office-pakket dat bijvoorbeeld Microsoft Office kan vervangen. Je krijgt dan een tekstverwerker, spreadsheet, presentatie-programma, tekenprogramma, etc.

Vervolgens kun je de PDFimport-extensie installeren via het onderstaande adres.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dit nog nodig is op het internet, dan heeft die firma dat bewust gedaan. Waarschijnlijk is dan de hoofdreden dat ze een echte handtekening van je willen die je dan moeten posten of faxen.

Anders gebruiken ze bijna allemaal gewoon online formulieren.

En, wat maakt jouw het nu uit of ze zien dat je een slecht handschrift hebt?