Ik heb per ongeluk een snelkoppeling van een programma verwijderd, hoe krijg ik die terug op het buroblad?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
10.1K

Antwoorden (4)

een nieuwe maken. je gaat naar start en zoekt hem in het lijstje. Of in programma's en dan klik je rechts op het icoontje en zeg je snelkoppeling maken naar bureaublad. Maar je kan misschien ook in je prullebak kijken en rechts erop klikken en zeggen: verwijderen ongedaan maken. Maar dta ligt aan hoe het verwijderd is...

Toegevoegd na 1 minuut:
dus prullebak openen. dan bij bewerken de bovenste ( verwijdering ongedaan maken)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via "start" het programma opzoeken en dan rechtermuisknop "snelkoppeling maken".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Opnieuw aanmaken.

Dit doe je door via start -> programma's het programma waarvan je de snelkoppeling hebt verwijdert op te zoeken en daar met de rechtermuisknop op te klikken, kies dan voor "aanmaken snelkoppeling"
Sleep die snelkoppeling vervolgens naar je bureaublad.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of nog simpeler:
ga in je verkenner naar de prullenbak.
Sorteer op type zoek "snelkoppeling"
Ga daar op staan, rechtermuisknop, kies voor "Terugzetten"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
staat ie niet in de prullenbak ? gewoon terug zetten
staat de koppeling nog wel in de lijst programma's ?
daar kun je ook een snelkoppeling van maken

Anders het programma opzoeken in windows verkenner
en van daar een snelkoppeling maken en die slepen naar bureaublad
capthavoc