Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een applicatie die al mijn PC bezigheden registreert?

Ik kan zonder dat ik het door heb wel 100x per dag mijn e-mail bekijken en 50 keer per dag surfen naar kranten sites.. Ik zou graag een programma willen downloaden wat deze bezigheden registreert en wat mij confronteert met mijn PC gebruik..

zie uit naar de reacties,

Rob

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik gebruik hiervoor Rescuetime. Je maakt een account aan en installeert een klein programmaatje op je pc.
Hiermee kun je precies zien hoeveel tijd je besteed aan programma's, spelletjes, en hoe lang je op elke website zit.
Hij kijkt niet naar wat je op dat moment allemaal open hebt staan, maar echt naar het programma of de site waar je op dat moment mee bezig bent.
Je kunt alles indelen in bepaalde categorieën, en overal een score aan geven hoe nuttig deze tijdsbesteding is.

Het is erg confronterend om terug te zien hoeveel tijd je per dag besteed aan bijvoorbeeld Youtube.
Alles word weergegeven in mooie grafiekjes en staafdiagrammen.

Het programma is geheel gratis, maar er is ook een betaalde versie met iets meer mogelijkheden.

Ik krijg elke week een mailtje met mijn totale productiviteit score voor de afgelopen week. Alles van spelletjes enzo maakt de score negatief, maar bepaalde websites en bijvoorbeeld Word maakt de score weer positief.
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ veel beter antwoord dan dat van mij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super! Heb me aangemeld :) Ik neem aan dat je niet iets soortgelijks hebt in het Nederlands?

Andere antwoorden (1)

Bedoel je zoiets als pc-guardian of wil je echt een keylogger installeren (zodat je niet weet dat het bijgehouden wordt?)?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding