google chrome zegt dat het pad niet bestaad, hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb sinds 2 dagen een probleem, wanneer ik mijn google chrome open komt hij met het bericht:

C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
Het pad bestaat net.

Controleer het pad en probeer het opnieuw.

Ik ben dus naar die map gegaan van hierboven maar daar doet de toepassing van chrome het wel. Ik heb al geprobeerd nieuwe snelkoppelingen te maken, dat werkt wel maar als ik een linkje open van bijvoorbeeld skype kan hij het niet openen. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

ik had Windows Vista maar bent upgegrade naar Windows 8 omdat vista heel sloom was.

Ik heb ook al mijn computer opnieuw opgestart en opnieuw geinstalleerd maar dat had ook geen succes.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.7K

Het beste antwoord

Nou het beste is om Mozilla firefox te downloaden daar heb ik nooit problemen mee en ik heb een oude windowns xp dus daar doet hij het op en je hebt je vista geupgrade
en dat is handig want dan word je pc juist traag van
Groetjes Towngames
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is niet echt een oplossing om het probleem te verhelpen maar het is een goed alternatief, het is overzichtelijk en even snel.