Waar worden webcam foto's opgeslagen, gemaakt in Windows Live Messenger (Plus) ?

Of te wel: waar kan ik ze terugvinden om bijvoorbeeld te bewerken of te verzenden? De webcamfoto's zijn gemaakt via Windows Live Messenger, bij "schermafbeelding wijzigen", via de functie "webcamfoto.." . Als je daar een foto maakt en klikt op "Gereed" verschijnt de afbeelding tussen de andere avatars van Messenger. Nergens anders op de PC kan ik de afbeelding echter terugvinden als bestandje (bijv. als .PNG of .IMG of .JPG). Wie weet waar deze afbeeldingen worden opgeslagen. Of beter gezegd: wie weet hoe ik ze kan bewerken en " opslaan als".

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (1)

Die worden gewoon niet opgeslagen....
De enige optie is om een foto met je gewone "cam-programma" te maken en die dan te bewerken.
Maar ik neem aan dat je dat zelf ook al hebt bedacht..