Kan ik een standaard tekst in mijn mail plaatsten?

Ik wil graag een standaard tekst in het einde van mijn mailtje hebben,

Bijvoorbeeld M.V.G..... en dan nog een plaatje erbij maar steeds het zelfde bij elk mailtje dat ik stuur,

Ik hoop dat Julie dit weten ik heb Windows live mail 2012,

M.V.G jordy

Weet jij het antwoord?

/2500

Jazeker kan dat. Hoe het precies bij Windows live mail gaat kan ik niet beschrijven, omdat ik dat niet gebruik. Maar over het algemeen gaat het ongeveer zo: Onder Extra bij Opties ga je naar Handtekeningen. Zodra je die hebt aangemaakt kan je instellen dat die aan alle uitgaande berichten toegevoegd wordt. Toegevoegd na 24 minuten: Hier staat stap voor stap beschreven hoe je het precies doet: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-live/mail-create-signature En dat komt inderdaad geheel overeen met hoe het in Windows Mail gaat.

De volgorde is 1. In linkerbovenhoek ga je naar Opties 2. Mail 3. Handtekeningen 4. Handtekening bewerken : daar je tekst plaatsen 5. Daar kan je aanvinken : Handtekening aan alle uitgaande berichten toevoegen maar misschien is dat niet zo handig, kan later ook nog 6. als je 5 niet heb aangevinkt moet je even een nieuw bericht maken 7. En in het nieuwe bericht even op Overige/Handtekening klikken en het staat er in 8. En als je 5 heb aan gevinkt dan staat je handtekening al gelijk in je nieuwe bericht Succes Toegevoegd na 8 minuten: Dus als jij die tekst niet in ieder nieuw bericht wil hebben dan moet je het bij 5 niet aanvinken Maar waar je de tekst wel wil hebben doe je nr. 7 Toegevoegd na 11 uur: Ik heb even een 2 afbeeldingen voor je gemaakt dan wordt het iets duidelijker. Het gaat over de aanduidingen 3 , 4 , 5 en 7

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100