Wat is de oorzaak dat mijn instellingen voor het toetsenbord worden gewijzigd als ik internet gebruik? Hoe aanpassen?

Het gebeurt niet altijd. Weet niet precies wanneer en welke na welke sites.
Nu is herstarten de manier om de goede instellingen terug te krijgen. Bij config toetsenbord staat het niet.
Windows XP home edition is in gebruik.
Het ? zit bijv. onder - en omgekeerd.
@ zit onder ~ en onder ~ zit §.
Na een tijdje zijn de belangrijkste wel opgenomen als automatisme, maar het blijft lastig.
Wie kan uitleg hierover geven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Alt + Shift zal dit probleem waarschijnlijk oplossen. met deze toetscombinatie zet je de QWERT indeling om na de AZERTY indeling....