Vista: Ik vraag me af waarom toch steeds (sinds kort) een schuifje van de mixer zwart is gekleurd, tot ik er iets aan verschuif ?

Wat heeft dat te betekenen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier snap ik de ballen van! Kun je dit toelichten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou als ik de mixer open van vista ( door een dubbelklik op het speakertje rechtsonder ) dan is er rondom het schuifvlak van een van de schuifjes een zwart vlak zichtbaar. Ik snap t zelf ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het beeld is idd veranderd. IK zie echter geen zwart gedeelte in het schuifje,heb wel Vista.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zag het ook nooit eerder. Het gaat om het schuifje "windows geluiden" dat een zwart vlak vertoont.

Antwoorden (2)

Ik denk dat het zwarte magie is, omdat het schuifje ook weer verdwijnt met je truc. Er is dus niks aan de hand; maak je geen zorgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat dat standaard kleur is.!
Via de optie Kleuren mixer kunt u een eigen kleur samenstellen. Speel met de schuifjes tot het gewenste resultaat is bereikt. De wijzigingen worden live toegepast zodat u meteen het resultaat ziet. Druk op OK om de kleur definitief toe te passen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waar zit die optie dan ?