muis word groter op tweede scherm, hoe los ik dit op?

Als ik mijn muis naar het tweede scherm beweeg wordt deze soms (niet altijd) een stuk groter... hoe kan ik dit oplossen? ter vergelijking: de afbeelding

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je beeldscherm instellingen zijn niet het zelfde . De ene heeft een andere resolutie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@mobie, dat i s het anywoord.

Antwoorden (1)

Ga naar start en typ in Muis, dan staat er muisinstellingen, klik daarop en ga naar opties voor de aanwijzer. Deze kan je dan instellen naar jouw smaak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft geen zin, als er al een instelling was dat je je muiscursor groter kan maken, blijft het relatieve verschil.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
inderdaad, ik heb daar gekeken, maar dat is het probleem niet, op mijn linker scherm wordt de muis ongeveer 10x zo groot als op mijn rechter scherm, ik heb net mijn computer opgestart en nu is het weer normaal, maar ik heb het eerder gehad en vraag me af waar het aan kan liggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Resolutie zoals al in de reacties is gezegd.