Is het verstandiger om al mijn devices op een apart apple id te zetten of allemaal op één apple id?

Wij hebben thuis twee ipods een iphone en twee keer een iPad 2. Ik heb een acount voor de ipods en iphone en een acount voor de iPads.
Nu heb ik één iPad naar ios 5 geupdate en ik zag dat ik imessage erbij heb gekregen. En ik zag dat hij alle berichten naar een apple id stuurt dus naar alle devices op die apple id.
Wat zijn de voordelen als ik ze allemaal op één acount zet en wat zijn de nadelen?
Dus wat is het handigst?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Zelf vind ik het handigste alle devices op een Apple id, omdat je dan niet na hoeft te denken van: wat was mijn email adress van de iPod, en wat was het wachtwoord okal weer?