met typen slikt mijn laptop steeds letters in,ook kan ik soms niet scrollen en blijft het`handje`stilstaan.Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bedoel je met letters inslikken?

Antwoorden (3)

als het handje stil blijft staan is er grote kans dat je computer met van alles bezig is. Bijvoorbeeld als je meerdere programma's open hebt staan
Je kan ook een schijf defragmentatie of een schijf opruiming doen

Toegevoegd na 3 minuten:
Hier een site waar je 10 tips hebt om je pc sneller te maken http://www.optelsom.nl/10-tips-om-je-computer-sneller-en-krachtiger-te-maken.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke laptop heb je? En gebeurt het consequent, zeg maar om de x aantal seconden? En 'hapert' de laptop ook bij het afspelen van muziek (bijv van YouTube)? Reden dat ik dat vraag omdat de HPsupport assistent wel eens iets raars heeft. Had ik met mijn laptop van 2 weken ook nl. Dit eraf, opnieuw downloaden en probleem was opgelost. Misschien hebben andere merken ook wel zo'n soort bug.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat letters inslikken kan aan de 'insert' toets (Ins) rechts bovenaan liggen. Als die ingedrukt is, verdwijnen er letters als je iets corrigeert. Nogmaals op die toets drukken kan dit probleem verhelpen.